Sufleu de legume

De data asta, am folosit conopidă, morcovi şi dovlecel, dar se pot adăuga şi alte legume, cum ar fi broccoli, de exemplu, sau ce mai găsim prin frigider.

În primul rând, am desfăcut conopida în bucheţele, am curăţat şi am tăiat felii dovlecelul şi morcovii. Apoi le-am spălat şi le-am pus la fiert, cu sare, nu foarte mult, că se înmoaie repede. Apoi le-am lăsat un pic să se scurgă.

Am pregătit un vas de yena, l-am uns cu unt şi l-am tapetat cu pesmet, apoi am aşezat legumele. Se mai pot adăuga condimente, în momentul ăsta, dar eu nu prea abuzez de ele, având în vedere că e papa pentru Georgia. Se bat două ouă, se adaugă smântână, iar compoziţia se toarnă peste legume. Deasupra se rade caşcaval şi se dă la cuptor – maxim 30 de minute, la foc potrivit.

2 comentarii la “Sufleu de legume

  1. Pingback: Ce am făcut în 2013 + planuri de viitor | Fetiţele minunate

Lasă un răspuns

