Mazăre verde cu sos roşu

Nu ştiu dacă e chiar un sote sau nu, dar nouă ne place foarte mult. Am fost chiar surprinsă când am văzut-o pe Georgia cu ce poftă a păpat-o… sigur, lângă o cărniţă de curcan 🙂

Aşa… am folosit mazăre verde din cutie, pe care doar am spălat-o. Dacă ar fi fost proaspătă, ar fi trebuit să o fierb, în apă cu sare. Între timp, am făcut un sos de roşii „catifelat” (aşa zice Emilia, că trebuie să fie catifelat). Nu prăjesc făina, ci mai mult fierb totul, ca să fie mai uşurel. Şi pun chiar minim de făină, o lingură, acolo, cu ulei de măsline, dacă se poate. După ce pun sare şi sosul de roşii – bio, făcut în casă:), adaug şi o linguriţă de zahăr, ca să fie de-a dreptul delicios! Mai pun şi nişte apă, să nu fie prea gros, iar când începe să fiarbă, adaug mazărea şi le las un pic să se obişnuiască unele cu altele :). Adică să fiarbă împreună. E o garnitură foarte bună pentru friptură sau grătar!

Lasă un răspuns

