Cum să îţi faci copilul fericit, în trei paşi simpli

Nu ştiu alţii cum sunt, vorba nemuritorului Creangă, dar noi, în copilărie, aveam cel puţin trei mari plăceri:

1. Să ne instalăm în patul imens al părinţilor

2. Să mâncăm ciocolată

3. Să ne uităm la desene animate.

Una era suficientă, dar să le ai pe toate trei deodată? Ar fi fost ca-n poveşti…

Cu ideea asta în gând, în seara asta ne-am abătut de la programul nostru obişnuit, cel puţin în privinţa Georgiei, că ea e mai mare şi poate aprecia chestiile astea. Emma s-a culcat ca de obicei, imediat după băiţă, dar Georgia nu s-a dus în patul ei, în camera ei, după ce şi-a luat pijamaua. Tati a adus-o în patul nostru, i-am pus multe perne, am lăsat-o să se aşeze cum vrea ea (cred că avea vreo patru perne la spate, la un moment dat) şi i-am pus povestea cu Albă ca Zăpada pe dvd. Asta a cerut-o ea, noi i-am dat mai multe variante 🙂

Cireaşa de pe tort: am întrebat-o dacă nu vrea să mănânce „ceva bun” şi evident că au început să îi sclipească ochii. „Daaaaa”, zicea, aproape în şoaptă, „ciocolată, mami…”. „Ce fel de ciocolată?”. „Kinder!” a venit răspunsul, prompt. „Ou de ciocolată”, a venit şi completarea. „Nu ştiu dacă avem…”. „Ba avem, mami!” – ăsta e răspunsul ei la toate, de câte ori îi spunem că nu avem ceva. I-am dat ou Kinder cu surpriză şi l-a mâncat tacticoasă, în timp ce o urmărea pe Albă ca Zăpada. Apoi şi-a băut şi lăpticul, tot în pat, la televizor. Avea o făţucă aşa de fericită, de împăcată… De vreo două ori m-a întrebat „vrei un pupic, mami?” şi a venit la mine să mi-l şi dea.

Nu a rezistat până la sfârşitul filmului, bineînţeles, a fost foarte cuminte şi a recunoscut că e obosită. Am pus-o în pat şi a cerut ceai şi „cântecul cu Moş Crăciun”. I-am dus sticluţa de ceai, i-am pus CD-ul cu melodii de Crăciun şi sunt sigură că a adormit fericită.

4 comentarii la “Cum să îţi faci copilul fericit, în trei paşi simpli

  1. Pingback: Cum să îţi faci copilul fericit, în trei paşi simpli - Ziarul toateBlogurile.ro

  2. Ce dragut! Cred ca de abia acum incep adevaratele bucurii atat pentru ea cat si pentru voi, cei din jurul ei… Cred ca e magnific sa auzi glasciorul ei cum spune chestii inedite si neasteptate!

  3. Minunata si norocoasa cu parinti asa de iubitori !

    Am o intrebare, canuta cu cioc ce firma e, unde o gasesc? ni s-ar potrivi si noua. Multumesc anticipat !
    Sarbatori fericite !!!

    • Canuta de-asta cu cioc poti gasi in orice hypermarket, la raionul de bebe. Sau poate chiar si in farmacii. Nu as putea sa spun ce firma este, o avem deja de vreo doi ani, nu scrie nimic pe ea. Probabil e doar o simpla canuta cu cioc 🙂

Lasă un răspuns

