Colinda minunată

A venit iarăşi vremea aceea din an în care mă tot gândesc ce frumos era odată, chiar dacă totul era diferit. Şi îmi amintesc de toţi care erau atunci lângă mine şi numai din cauza colindelor – mai precis, a unei colinde, despre care scriam şi anul trecut (i-am scris atunci întreaga poveste aici). O ascult acum cu amândouă fetiţele şi sunt de două ori mai fericită, deşi mă mai apucă şi tristeţile, pentru că îmi aminteşte de Lala în primul rând (bunica mea care m-a făcut om). Dar, oricum, amintirile sunt frumoase şi, în final, doar astea mai rămân din noi.

Sărbători fericite tuturor (ştiu că e cam devreme, dar de ce să nu ne bucurăm de zilele astea care preced Crăciunul)! Şi le-aş transmite cele mai calde gânduri în special vinerenilor, oamenii lângă care am crescut şi care mi-au cântat pentru prima dată colinda asta, oamenii din Vinerea, satul paradisiac al copilăriei mele. Fiţi pregătiţi, că venim cu minunatele la colinde!

Lasă un răspuns

