Din perlele Georgiei (Cuminţenia pământului)

Seara, la baie, Georgia nu se poate abţine niciodată să stropească ori să se joace cu cana şi, deci, să facă un mic lac de acumulare pe jos (am şi scos covoraşul din baie…). În seara asta nu a fost excepţie.

Tati: „Bine, tu, Georgia, că iar ai dat apă pe jos…”

Georgia: „De ce am dat apă pe jos, tati?”

Tati: „Pentru că nu eşti cuminte, de-aia!”

Georgia: „Ba sunt cuminte, tati… [pauză plină de subînţelesuri] CÂND DORM!

Şi s-a pus pe un râs d-ăla şmecheresc, de parcă ar fi ştiut că a făcut o glumă bună!

BONUS: Astăzi am primit un sfat de la fetiţa mea: „Mami, să fii şi tu cuminte, ca să îţi aducă şi ţie Moş Crăciun ceva!”.

????!!!!????!?!!!???

5 comentarii la “Din perlele Georgiei (Cuminţenia pământului)

  1. Pingback: Din perlele Georgiei (Cuminţenia pământului) - Ziarul toateBlogurile.ro

  2. Asa i zic si eu Alesiei ca e cuminte doar cand doarme, dar cand o sa ajunga sa spuna si ea chestia asta si sa o recunoasca, chiar ca o sa mi treaca din oboseala si suparare ca face numa prostii…

Lasă un răspuns

