Ce zi minunată să mergem la picnic cu prietenii!

Aşa cânta Georgia duminică dimineaţa, cocoţată în geam şi admirând soarele dimineţii. Începea într-adevăr o zi frumoasă şi nu puteam să ratăm o ieşire în aer liber, la pădure şi la iarbă verde… În puţin timp au sosit şi „prietenii”, ca să plecăm împreună spre un nou loc de picnic – de data asta, la vreo 30 de kilometri de Cluj, în zona comunei Căpuşu Mare. Peisajul era de-a dreptul minunat, aveam pădure, aveam iarbă, flori, chiar şi un pârâiaş (care ne-a dat emoţii, căci tot spre el trăgeau fetiţele, năzdrăvanele).

Imediat după ce am ajuns, tati a instalat grătarul, la presiunile Georgiei, care abia aştepta să pape „pulpiţe” şi „grătărel”, de câteva zile 🙂 A participat la toate operaţiunile şi a supravegheat atent pulpiţele, iar când au fost gata, au sărit amândouă pe ele. Sunt atât de pofticioase, încât era musai să aibă ambele mâini ocupate, nu era destul o pulpiţă într-o mânuţă… Şi-au băgat năsucurile în castron şi la un moment dat au „pescuit” şi mici, pe care Georgia i-a mai şi tăvălit printr-o cantitate generoasă de muştar, aşa cum văzuse ea că face tati 🙂 Apoi, le-am văzut cum făceau schimb, îşi dădeau una alteia micul şi pulpiţele şi muşcau cu poftă din ele. Chiar şi cea mai mică, Bianca, a ajuns să roadă cu maximă plăcere un os de pui… aşa că în curând vor fi trei fetiţe pofticioase în jurul grătarului, aşteptând cu nerăbdare să fie gata pulpiţele.

Am avut o zi tare frumoasă şi caldă, iar după ce am strâns tot şi eram gata să plecăm, a venit şi o ploicică. Nu ne-a udat, dar ne-a moleşit fetiţele, care au adormit – amândouă – ca nişte plăcinţele, în maşină, pe drumul spre casă. Emma şi-a continuat somnul şi după ce am ajuns acasă, dar Georgia era deja fresh 😀 A cedat abia după băiţa de seară… care băiţă a fost absolut obligatorie, căci fetiţele mele arătau ca nişte purceluşi când am ajuns acasă! Le-am şters eu cât am putut cu şerveţele umede, dar guriţele erau tot unse de la grătare, mânuţele la fel, Emma era murdară din cap până în picioare, că ea se mai şi tăvăleşte pe jos prin iarbă… Ce mai, arătau ca două fetiţe care s-au distrat de minune la picnic, la pădure 😀

Această prezentare necesită JavaScript.

4 comentarii la “Ce zi minunată să mergem la picnic cu prietenii!

  1. Pingback: Jucarii va promoveaza blogurile! « Jucarii

      • Sigur… am precizat că e la vreo 30 de kilometri de Cluj, spre Gilău – treci de Gilău şi mergi spre comuna Căpuşu Mare, sat Agârbiciu. E un drum foarte îngust (dar asfaltat) şi peisajul e superb. Sunt mai multe locuri de picnic pe acolo, unde am stat noi era o fâşie mai mare chiar pe marginea drumului (au apărut mai mulţi oameni pe acolo în final, dar este loc pentru toată lumea). Sper că ai înţeles ceva din ce am scris 😛 Şi noi am fost pentru prima dată acolo.

Lasă un răspuns

