English at Home (3) Colors

A treia lecţie a fost despre culori şi a fost mai lungă decât celelalte, pentru că am introdus mai multe activităţi. Între timp am achiziţionat şi un Dicţionar ilustrat englez-român, cu prinţesele Disney, şi încă o cărticică în engleză, cu jocuri şi exerciţii, cuvinte şi expresii. Şi am mai găsit un site cu resurse nemaipomenite pentru învăţarea limbii engleze: http://www.mes-english.com.
De aici am descărcat o prezentare despre „Shapes and Colors”, pe care am şi tipărit-o, dar din păcate numai alb-negru. Asta ne-a ajutat, pe de altă parte, să învăţăm culorile altfel: eu pronunţam cuvântul (blue, yellow, red etc.), iar ea îmi spunea despre ce culoare e vorba şi desena pe pagina respectivă un obiect cu acea culoare. De exemplu, pe pagina culorii maro, a desenat o căsuţă, cu o cariocă maro, şi a scris „A Brown House” – asta a fost iniţiativa ei 🙂 Aşadar, faptul că am avut lecţia despre culori în alb-negru ne-a determinat să fim creative.
După ce am învăţat care sunt culorile, pentru fixare am folosit pompoane colorate. Eu spuneam o culoare, în engleză, iar Georgia scotea pomponul aferent, din pungă. Iar la final ea le scotea, ea le numea 🙂 La sfârşit de tot am avut o discuţie bilingvă – eu arătam un obiect, Georgia trebuia să îmi spună culoarea, în limba engleză, iar Emma în limba germană. Am făcut asta pentru că primul instinct, la Georgia, a fost să îmi spună „gelb” în loc de „yellow” sau „rosa” în loc de „pink”. Aşa am lămurit lucrurile şi ştim culorile în două limbi străine 🙂
Lasă un răspuns

