La mulți ani! Bine ai venit, 2016!

Înainte să încep să scriu dorințe și urări pentru 2016, am recitit ce scriam anul trecut, pe vremea asta – aici. Și, dacă stau să mă gândesc, ”bilanțul” e satisfăcător. Am petrecut timp de calitate împreună, mai mult offline decât online – dar aici este și o parte negativă, căci nu am mai reușit să scriu foarte mult pe blog. Nu mi se pare mereu important să scriu pe blog, apoi îmi pare rău, pentru că nu aș vrea să pierd, să uit, nici măcar (sau mai ales) acele mici momente, de zi cu zi, momente obișnuite… De exemplu, cum spune Emma ”pineten” în loc de ”prieten” sau ”irau”, în loc de curatul ”erau”. Sau cât de mult îi place Georgiei să facem împreună temele la română (cu mine) și la mate (cu tati). Sau cum ne dăm semnale, când mergem ținându-ne de mână: dacă strângem de trei ori mâna celuilalt, înseamnă ”te iubesc”. Iar Emma strânge tare de tot, pentru că ea vrea să ne spună și mai mult cât de mult ne iubește. Anul nostru a fost compus din astfel de momente, care îți fac zilele mai frumoase 🙂

Anul 2015 a fost, după cum ni l-am dorit, plin de excursii și aventuri. Am vizitat multe locuri frumoase și ne-am creat amintiri, din fiecare; de exemplu, baia în jacuzzi la 2 noaptea, în hotelul din Pitești, sau distracția cu discurile pe pârtia de la Șuior, când ele își dădeau drumul de sus, iar eu le așteptam jos și mă prefăceam că sunt un uriaș, iar ele erau cina, pentru că veneau pe ”farfurii”; vizita la muzeul Antipa, la parcul cu dinozauri de la Râșnov, plus cetatea de acolo, sau grădina botanică de la Jibou, într-o zi fierbinte de vară; drumețiile în pădure, excursia la Mermezeu, unde am făcut cele mai frumoase poze de anul ăsta; excursiile la Sibiu, cu grădina zoologică și târgul de Crăciun; ooo, și vacanța la mare, cu atâtea aventuri și bucurii, parcul de distracții, delfinariul, serile în care înotam până la apusul soarelui, plaja minunată!

Am avut, de asemenea, ocazia să vedem o mulțime de filme bune și de spectacole extraordinare, de la Andre Rieu și Jose Carreras, la spectacolele Lord of the Dance și, mai ales, Kings on Ice, care le-a plăcut grozav fetelor. La fel de mult ne-am bucurat și de prietenii vechi și noi, și de serile petrecute acasă, jucându-ne toți ceva, ascultând muzică, citind. Pentru că și asta ne-am dorit, la început de 2015: cărți, muzică, filme, spectacole. Și multe poze cu noi 4, pe care le-am strâns de-a lungul anului și care acum formează calendarul nostru personalizat pentru 2016.

Acum pregătim dorințele pentru 2016. Până acum, Emma a verbalizat-o pe cea mai importantă, la miezul nopții, de Revelion: ”Mami, eu mi-am dorit să fim toți fericiți și sănătoși!”. Eu cred că e bine, că anul 2015 nu a trecut în zadar, dacă fetița mea de aproape 6 ani a avut această singură dorință, pentru 2016.

2015, ai fost grozav! 2016, fii cel puțin la fel de bun!

Lasă un răspuns

