Fetițele minunate, despre căsătorie

Emma: Eu n-o să mă însor niciodată.

Eu: Nici nu ai cum. Doar băieții se însoară, fetele se căsătoresc.

Emma: Bine, atunci n-o să mă căsătoresc niciodată. Vreau să trăiesc așa… cu părul în vânt.

Eu: Păi și ce, căsătorită nu poți trăi cu părul în vânt?

Emma: Nu, că vreau să trăiesc așa, știi, liberă, cu părul în vânt, să nu mă țină vreun soț în casă!


 

Altă zi:

Georgia: Eu nu vreau să mă căsătoresc!

Eu: De ce?

Georgia: Pentru că nu vreau să îmi schimb numele. Mie îmi place numele meu de familie și nu vreau să-l schimb.

Eu: Păi nu ești obligată să ți-l schimbi. Și-l poate schimba soțul tău, sau rămâneți fiecare cu numele lui.

Georgia: Atunci, așa facem. Mă mărit numai dacă soțul meu o să-și pună numele Neacșu.

Lasă un răspuns

