La mulţi ani, minunata Georgia!

8 ani. Atâţia ani a împlinit Georgia cea minunată. 8 ani am împlinit şi noi, ca părinţi, 8 ani de când ne-am tranformat din „cuplu” în „familie”, că aşa se zice. Habar n-am cum de-au trecut aşa repede 8 ani, dar ştiu sigur că ne-am distrat între timp. 

Georgia se transformă încet, dar sigur, într-o domnişoară. Are sarcasmul, are ironia, îşi dă ochii peste cap tot mai des, are idei, convingeri, are activităţi individuale, citeşte până la miezul nopţii. Nu e domnişoreală ca în cazul Emmei, care adoră să se parfumeze şi să se gătească. La Georgia e mai mult o independenţă şi o transformare a copilului în om mare 🙂 Din fericire, încă are copilăriile, încă se joacă împreună cu Emma, cu păpuşile, construiesc împreună oraşe, case, poveşti din Lego. Are şi tăceri, în urma cărora aflăm că a făcut în minte o poveste întreagă, dar mai are şi minutele nesfârşite de sporovăială.

Am întrebat-o ce îşi doreşte de ziua ei şi nu mi-a spus decât „ceva cărţi”. Apoi, după insistenţe, ne-am dus prin magazine şi şi-a amintit că i-ar plăcea şi Lego. Jocuri era cealaltă variantă, dar deja nu prea mai avem unde să le punem pe cele de acasă. I-am luat cărţi. Îi luăm cărţi de câte ori vrea 🙂 Am observat că are comportamentul meu la lectură, îi place să recitească unele cărţi şi are, în acelaşi timp, mai multe începute. Iar când începe o carte nouă, o devorează, îi e gândul tot la ea, face ce face şi se întoarce la ea.

De ziua ei, am sărbătorit copilăria şi ne-am dus la Exploratoriu – Muzeul copiilor. Nu mai fusesem până acum, dar am tot auzit de el. Ziua Georgiei a fost duminică, 24 aprilie, a fost înnorat şi ploua, deci nu ne-am aventurat să ieşim în oraş. N-am făcut încă nici petrecerea, având în vedere că e vacanţă şi riscam să nu vină copiii, fiind plecaţi. Am amânat-o până după vacanţă. Dar voiam să facem ceva special, să-i facem o surpriză, şi aşa am ajuns la Exploratoriu. Ne-am felicitat imediat după ce am ajuns: este un loc minunat, unde sigur ne vom întoarce. Are zone pentru copiii de toate vârstele, jucării, jocuri de rol, sportive, creative, ştiinţifice, de toate. Am construit, am jucat fotbal, baschet, ne-am dat cu biciclete şi trotinete, ne-am jucat de-a magazinul, am testat magneţi şi scântei, până am obosit – noi, că ele nu se mai dădeau duse nici după trei ore. Pe scurt, a fost o experienţă minunată, toată lumea a fost fericită. Recomandăm locul pentru părinţi şi copii, împreună 😉

 

Lasă un răspuns

